Jugarijugar's Blog


8 Desembre 2010, 22:17
Filed under: Delicatessen

Delicatessen

El nostre cor

Claudio Sourrue

Cor. m. fig. Nucli, part central que constitueix el motor d’alguna cosa. Seu dels sentiments, la sensibilitat i els afectes, especialment de l’amor.

El nostre cor és aquest. És de fusta càlida i viva, tractada amb olis i tints per a no perdre la seva textura porosa, permeable. Té un foradet al centre, on hi posem de vegades una petita espelma, d’altres vegades aquesta peça amb ranura per a posar-hi fotos, targetes amb els noms dels convidats d’una taula de festa, notes que expliquen coses, targetons bonics que volem tenir a prop. De vegades juguem a formar figures encara més boniques, agrupant uns quants cors diferents.

Claudio Sourrue

El nostre cor és aquest. És fet de mirades, de sorpreses, de descobriments, de meravelles. És fet d’aprenentatges, d’interrogants, de confiances, de tossuderies. També és fet de paciències, de desafiaments, de temps, de passes petites. D’aventures, de somnis, de companyies, d’agraïments.

Claudio Sourrue

Així és com volem dir-vos gràcies, i desitjar-vos, de tot cor, Bon Nadal, i bones estones de joc!

L’Equip de Jugar i Jugar*

PS. Ens encantarà llegir els vostres comentaris al bloc, quan rebeu el nostre cor!

*Us regalem el cor de Jugar i Jugar amb les vostres comandes a partir de 50€, i fins que n’esgotem les existències.

11 comentaris so far
Deixa un comentari

Ummmm!
Em vaig precipitar en fer la comanda de Nadal, ara ho veig clar… jejeje

En serio, moltes gràcies per la vostra felicitació i per les estones de joc que ens proporcioneu amb les vostres joguines. També us ho dic de tot cor 😀

Comentari per Sabrina

Impresionant, teniu uns detalls tan bonics! uns amics ens van explicar que van assistir a un curs de montessori que feieu a Salt i ens van dir que sempre cuideu tots els detalls i m’encanta comprovar-ho per mi mateixa.

M’ha encantat, moltes gràcies, tant de bo totes les empreses regalessin somriures i el seu cor com ho feu vosaltres.

Felicitats, bones festes i bones estones de joc a vosaltres també.

Mònica.

Comentari per Mònica

Moltes gràcies pel vostre cor i pel vostre esforç, dedicació, il·lusions, esperances, idees, perseverància i tantes tantes actituts que us ajuden a tirar endavant aquesta web. Amb tot això enceneu l’espurna que li donarà llum a les mirades dels nostres infants. Espero ser capaç d’encendre l’espurna i posar-la a l’abast del meu fill.
Una abraçada molt forta i els millors desitjos.

Comentari per Marilú

No és habitual que un petit negoci familiar de venda online faci detalls d’aquest estil, de fet, ni els gran magatzems que s’ho podriem permetre ho fan.

Us felicito, els cors son molt macos, la meva dona s’ha ficat molt contenta i ja te una foto dels nens posada al cor. Tenen un color molt característic, com les joguines que oferiu.

De ben segur que heu fet un esforç per oferir aquest detall així que us ho agraïm de tot cor.

Gràcies!

Comentari per David E.

carai, carai, carai noies. Aquest si que és un detall de tot cor!!!

Sempre cuidant l’últim detall, no se us escapa ni la més mínima. És un tret característic de l’empresa.
Estem de tot cor agraïts per la vostra feina. Estem disfrutant de les joguines i de les estones de joc com mai ho haguéssim fet abans, GRÀCIES!!

Estem en contacte,

Comentari per Guille, Annia i Blai

Un detall molt però que molt maco.

Potser queda una mica carrincló però jo porto Jugar i Jugar adins del cor.

GRÀCIES I BON NADAL, per cert, la vostra felicitació de nadal que he rebut per correu electrònic és també preciosa, la foto dels fanalets és preciosa.

Anna, Joaquim i Maria

Comentari per Anna

Us vaig sentir en una xerrada al Biocultura del any passat, des de llavors no he deixat de frequentar la vostra plana web.

El cor ens ha agradat molt, perqué com la meva dona ha dit, és un regal 100% Jugar i Jugar. Bonic, amb un color fantàstic i pràctic, la targeta que l’acompanya te un disseny molt bonic i la frase és aclaparadora.

No voliem deixar passar nadal sense fer-vos arribar el nostre agraïment.

De tot cor, també per a vosaltres, bon nadal i bones estonyes de Joc.

Comentari per Ricard

Moltes gràcies, un detall realment bonic.

Comentari per Maria

M’ha tocat un cor groc, a una amiga li ha tocat un de vermell, els tindreu a la botiga més endevant? es que els trobo preciosos i en vull un de cada color! M’encanten per posar fotos, postals, notes o fins i tot per a fer un detall a les amigues o les mestres de l’escola…

Comentari per Lorena

Us volia explicar que la meva filla s’ha apropiat el cor i ha posat una foto del seu gos i m’ha preguntat per què m’havien regalat aquest cor tant maco i vaig intentar explicar-li facilment per a que ho entengues i vaig acabar parlant de generositat, de pensar en els altres, de la importància de regalar coses boniques i que sapigues que agradaren a les altres persones… vaja, que de senzilla la meva explicació no tenia res!

La meva filla va acabar la conversa dient-me. A tu et faria res regalar-me el teu cor?

I què us puc dir, la meva filla ara em te robats els dos cors, el meu i el de Jugar i Jugar.

Una petita anècdota, una mica mal explicada però espero que us faci somriure igual que a mi.

Comentari per Andrea

Quines històries més maques, les dels cors!!! Jo també en vaig rebre un de verd i el tenim ben present a casa. Enhorabona per les idees que teniu i els detalls! Tan de bo fóssiu més a prop, de les illes no és tan fàcil assistir a les vostres conferències o xerrades, ja m’agradaria!!!!
Una abraçada!

Comentari per Aina Cardona




Deixa un comentari

